poniedziałek, 1 września 2014

Chenoa - naszyjnik i kolczyki (haft koralikowy). KAMELEON

Jestem zauroczona tymi kolorami! Kiedy już żegnałam się z konkursem Royal Stone, pojawił się ON - cudnej urody kameleon na okładkę kalendarza. Pomysł zaświtał mi szybko, tylko nie wiedziałam, czy zdążę.
Dawno się tak nie narobiłam i nie miałam z tego tyle satysfakcji :) Godziny pracy liczone w dziesiątkach, każdy koralik nadziany osobno na igłę - aż dziwne, że moje oczy na tym nie ucierpiały. W międzyczasie spędzałam wakacje w domu z dzieciakami i urodziłam synka ;)

Udało mi się zrealizować największy mój, jak do tej pory, projekt haftowany koralikami. Kolia koralikowa dosyć okazała, a do kompletu maleńkie kolczyki. Oprócz nie wiem ilu tysięcy koralików wykorzystałam szklane kaboszony z Royal Stone w kolorze miętowym oraz kaboszony Preciosa.

naszyjnik haft koralikowy

naszyjnik haft koralikowy

kolia haft koralikowy

kolia haft koralikowy

haft koralikowy

haft koralikowy

kolczyki haft koralikowy

kolczyki haft koralikowy

haft koralikowy

haft koralikowy

haft koralikowy

kameleon

Link do mojej kolii w galerii konkursowej TUTAJ. Zapraszam do obejrzenia pozostałych prac w kameleonowym temacie.

naszyjnik konkurs





12 komentarzy:

  1. Bez względu na wynik, kolia warta każdej okładki:-) I tak mimochodem "synka urodziałam"... Co za kobieta!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No tak, synek to tak w międzyczasie ;)

      Usuń
  2. Piękna praca. Przeraża mnie ogrom włożonej w ten naszyjnik pracy...;)
    Gratulacje z okazji narodzin syna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pracy rzeczywiście dużo, ale taka praca to czysta przyjemność :)

      Usuń
  3. Fenomenalna! Zarówno kolia jak i jej autorka :) dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa, i powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to ten naszyjnik, którego część robiłaś, jak u Ciebie byliśmy?:> Czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ten sam :) Wtedy to był dopiero początek :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca NIESAMOWITA!!! gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń