poniedziałek, 17 marca 2014

Lorelei - naszyjnik z sutaszu

Miałam straszną ochotę uszyć z sutaszu coś dużego, żadne tam kolczyki, broszki, opaseczki... Uznałam, że fragment grafiki "Monte Carlo" Alfonsa Muchy może dobrze wyglądać w podwodnej, morskiej, szmaragdowej kolorystyce. Wykorzystałam kryształki Swarovskiego (vitrial medium), kuleczki jadeitu, turkusowe łezki, taśmę cyrkoniową i z perełkami oraz sporo koralików. 

W tym roku szyję i dziergam głównie dla przyjemności i to, na co mam ochotę - odpoczywam :) A że mam zamiłowanie do biżuteryjnych wyzwań i konkursów, to śledzę co się dzieje tu i tam, i muszę powiedzieć, że ostatnio pojawiają się same fantastyczne tematy. Ten naszyjnik powstał z myślą o nimfie Lorelei, która jest inspiracją w aktualnym wyzwaniu Kreatywnego Kufra. Czy panna z grafiki Alfonsa Muchy nie wygląda jak piękna nimfa?


naszyjnik sutasz

naszyjnik sutasz

naszyjnik sutasz

sutasz

sutasz

biżuteria sutasz

biżuteria sutasz

naszyjnik sutasz




10 komentarzy:

  1. Noooo Ania szalejesz! Pozgarniasz wszystkie nagrody w KK! :) Pięknie te kolory dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dorota :) Szaleństwo może mi grozi, ale nagrody z Kufra raczej nie ;P

      Usuń
  2. Wspaniała jest ta kolia! Napatrzeć się nie mogę. Co za kolory!! Chciałabym móc się jej przyjrzeć z bliska - założę się, że wygląda sto razy piękniej w realu. I te detale, wykończenia...no majstersztyk po prostu!!! Jesteś niesamowita!...dżizas zamykam tę stronę, bo spać dzisiaj nie pójdę ;p;p Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, niezwykle harmonijny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolia. Sama Lorelei by się o Niego pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okazały a jednocześnie bardzo lekki i przyciągający oko. Jest piękny, Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca !!! Zaparło mi dech w piersiach !!!

    OdpowiedzUsuń