sobota, 28 marca 2015

Liliana - bransoleta (haft koralikowy, shibori). Konkurs Royal Stone 2016

Nadszedł ten moment w roku, kiedy co miesiąc niecierpliwie wypatruję kolejnych inspiracji związanych z konkursem kalendarzowym Royal Stone. W tym roku tematyka jest smakowita i słodka. Dziś chcę pokazać moje prace związane z dwoma pierwszymi tematami - Lawendowe Muśnięcie oraz Wiśniowe Love.
Delikatne kolory "Lawendowego..." skłoniły mnie do wykonania szerokiej (9cm) bransolety, haftowanej koralikami, w której wykorzystałam jedwab shibori. W centrum umieściłam szklany kaboszon z fragmentem grafiki Alfonsa Muchy "Malarstwo". Całość obszyłam bawełnianą koronką, która dodaje lekkości masywnej formie.

bransoleta beading

bransoleta beading

haft koralikowy

haft koralikowy

haft koralikowy

jedwab shibori

Bransoleta jest zapinana na trzy haftki w trzech rzędach, dzięki temu dobrze przylega do nadgarstka i daje to możliwość regulacji obwodu.

bransoleta haft koralikowy

bransoletka haft koralikowy

bransoletka haft koralikowy

bransoletka shibori


Link do mojej pracy konkursowej znajdziecie TUTAJ>>



A TUTAJ>> moja praca w wiśniowej tematyce - satynowa kokarda-broszka z koralikowym środkiem.



2 komentarze:

  1. Ale śliczne :) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoleta Trzymam kciuki
    zapraszam równiez do mnie: http://czarymarydori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń