poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Niezapominajka - bransoletka (sutasz)

Wiosenny temat - jeden z moich ulubionych kwiatków postanowiłam przedstawić na sposób sutaszowy. 

Materiały: howlity, perły Swarovski, koraliki Toho, koraliki Fire Polish, sznurki sutasz.

bransoletka z sutaszu

Niezapominajka

bransoletka z sutaszu

bransoletka z sutaszu

Tę bransoletkę zrobiłam specjalnie dla Małgosi z okazji wymianki biżuteryjnej.

bransoletka z sutaszu

Inną wymianę miałam przyjemność robić z Joasią, dla niej przygotowałam spineczki z sutaszem oraz bransoletkę:

spinki sutasz

Asia zrobiła dla mnie przepiśnik i przepiękny album komunijny - zajrzyjcie TUTAJ na blog Joasi koniecznie :)

I muszę się pochwalić, co dostałam od Kornelii - nie mogę się nacieszyć!

Sunflower Kornelia Kubinowska

3 komentarze:

  1. Przepiękna bransoletka :) no przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! :D Niezapominajkowa bransoletka jest przepiękna! Podziwiam też wymiankowe cuda, zachwycające! ;)

    OdpowiedzUsuń