piątek, 21 sierpnia 2015

Vedis - maska wenecka (sutasz)

Upały tego lata nie sprzyjały pracy z sutaszem, a nieuchronnie zbliżał się termin zgłaszania biżuteryjnych propozycji do kolejnego etapu konkursu Royal Stone. Wymyśliłam sobie dosyć karkołomne zadanie, więc przy realizacji poniższego projektu lały się krew, pot i łzy. Aż się dziwię, że doprowadziłam go do końca, bo to była ciężka przeprawa...

Maska wenecka została zainspirowana tematem Poranek w Wenecji. Nie powiem, żeby kolorystyka proponowanej przez RS fotografii mnie specjalnie porwała, ale w trakcie dobierania sznurków okazało się, że wystarczy lekko wyostrzyć te barwy i może być ciekawie. Wyszło nawet trochę tęczowo.

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka

maska wenecka
Moją modelką była Eliza Smolińska.


Fotograficzna wenecka inspiracja:


Oraz moja praca w galerii konkursowej:





4 komentarze: