piątek, 27 maja 2016

ROXANA - romantyczne kwiaty

Wyzwanie - ROMANTYZM. Długo zastanawiałam się, z której strony je ugryźć, ponieważ na pierwszy rzut oka mogłabym wykonać cokolwiek w technikach, którymi się posługuję (haft sutaszowy, haft koralikowy) i powinno pasować do romantycznej duszy. Uznałam, że to jednak za mało. Chciałam, żeby praca, którą zgłoszę do konkursu kalendarzowego Royal Stone, była bardziej charakterystyczna. I tak właśnie moje zamiłowanie do eksperymentów znalazło nowy kierunek :)

Chociaż w sumie ten kierunek czekał na rozwój wydarzeń od roku, kiedy w jednym z numerów Mollie Potrafi znalazłam pas ozdobiony kwiatami. Pomyślałam, że romantyczny temat to idealna okazja, żeby zrealizować mój własny pomysł na taką kwiatową aplikację. Zabawa tkaninami była rewelacyjna, jeszcze do tego zapewne wrócę.

Styl romantyczny w modzie kojarzy mi się z lekkością, delikatnością, bogatą wyobraźnią, kwiatowymi motywami. Jednocześnie ciemne, nieco mroczne ubarwienie kwiatów, nawiązuje do klimatu obecnego w malarstwie i literaturze epoki romantyzmu. 

aplikacja na pasek

mollie potrafi

pas z kwiatami

aplikacja z kwiatami

kwiatowa aplikacja

W romantyczną stylizację wpakowałam Kasię, moją siostrę :) Kwiatowy pas do długiej, zwiewnej, tiulowej spódnicy - jak myślicie, pasuje?

styl romantyczny moda

styl romantyczny

pas z kwiatami

romantyczna stylizacja

pas z aplikacją


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz