poniedziałek, 6 maja 2013

Kolczyki tasiemkowe - pierwsze pomysły

Nagromadziłam sporo satynowych tasiemek, kocham ich kolory - jest ich większy wybór niż w sutaszu. Czaiłam się długo, żeby z nich coś wydziergać i żeby nie było to banalne. Oto moje pierwsze pary kolczyków tasiemkowych, takie najprostsze. Leciutkie i dwustronne, z dodatkiem koralików.

Ten rodzaj biżuterii nie jest moim autorskim pomysłem, gdzieś to kiedyś widziałam i zapadło mi w pamięć. Ale przyznam szczerze, że na pierwszy rzut oka wydawało się łatwiejsze w wykonaniu. Trzeba się nagimnastykować, ale planuję dojść do wprawy :)


Kolczyki z tasiemek w galerii Pakamera.pl. 
Turkusowo-beżowe kolczyki zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra.

kolczyki z tasiemki
                                       

Kolczyki z tasiemek w galerii Pakamera.pl.
kolczyki z tasiemki

Kolczyki z tasiemek w galerii Pakamera.pl.

kolczyki z tasiemki

Kolczyki z tasiemek w galerii Pakamera.pl.

kolczyki z tasiemki

No właśnie, miło mi poinformować, że moje prace można znaleźć w galerii Pakamera :) Bardzo się cieszę i zapraszam do zaglądania.



ribbon earrings
pendientes de saten




1 komentarz:

  1. Fajne :) widziałam coś takiego, tyle, że z pasków filcu - na pewno szybciej się je robi niż z tasiemek, które są takie cieniutkie... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń