piątek, 5 lipca 2013

Ingrid - naszyjnik z sutaszu. Konkurs Royal Stone.

Przyszła pora na coś większego, zatęskniłam za dużą formą. Z połączenia czerwieni, granatu i złota powstał naszyjnik, którego centralnym elementem jest fragment grafiki "Kwiaty" Alfonsa Muchy. Dla mnie jednak największą atrakcją tego naszyjnika są taśmy perełkowe z Bazaru Dekoracji i choć na ogół wolę raczej błyszczące rzeczy, to te perełki wydają mi się bardzo eleganckie. A granat i czerwień w złotej oprawie podbiły moje serce.


Ingrid - naszyjnik z sutaszu

Naszyjnik z sutaszu

Alfons Mucha

Ingrid - naszyjnik z sutaszu

Naszyjnik z sutaszu

Naszyjnik z sutaszu

Zgłosiłam Ingrid do III etapu konkursu kalendarzowego Royal Stone. Żeby mieć szanse na wyróżnienie potrzebna mu jest duża ilość polubień na Facebook'u. Jeśli naszyjnik spodobał Ci się, to będę wdzięczna, gdy klikniesz i polubisz go w konkursowym albumie TUTAJ.



Dodam jeszcze tylko, ze ciąg dalszy nastąpi... ;)


1 komentarz:

  1. Jak tylko go zobaczyłam na FB, skradł moje serce :) Piękny i z pewnością będzie jednym z faworytów. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń