poniedziałek, 7 października 2013

Laurel - bransoletka i kolczyki z sutaszu

Stęskniłyście się za Muchą? Ja tak! Czaiłam się na tę grafikę długo, ale efekt wreszcie jest. Alfons Mucha zestawił bluszcz z wawrzynem, jego dwie grafiki o takich tytułach są utrzymane w podobnej stylistyce. U mnie "Bluszcz" już był (broszka Iva), a teraz przerabiam "Wawrzyn". Komplet Laurel utrzymany jest w innej kolorystyce niż dzieło Muchy. U mnie dominują pastele z konturami zarysowanymi grafitem.

bransoletka z sutaszu

bransoletka z sutaszu

bransoletka z sutaszu

bransoletka z sutaszu

bransoletka z sutaszu

 Bransoletkę zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra
Zestawiłam z kolczykami, w których wykorzystałam łezki Swarovskiego.

biżuteria z sutaszu

kolczyki z sutaszu

kolczyki z sutaszu

komplet biżuterii z sutaszu

komplet biżuterii z sutaszu

9 komentarzy:

  1. Twoje prace są jak dla mnie charyzmatyczne. Lubie tu zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite kolory :) komplet cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Dziękuję! Każde dobre słowo mnie motywuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny komplet! :) Piekna kolorystyka i jakie fajne zapiecie w bransy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog :)
    www.kreatywne-obsesje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Począwszy od doboru kolorów, a na mistrzowskim wykonaniu kończąc. Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń