środa, 30 października 2013

Zachciało się haftować...

No właśnie, zachciało... Oglądam, wpatruję się i podziwiam boskie dzieła koralikowych artystek (głównie wschodnich) i kminię, jak im się koraliki równo układają. Ja na razie układam sobie przede wszystkim w głowie, ale malutkie kroczki praktyczne powoli robię i chcę Wam pokazać, co mi z tego wychodzi. Dwie bardzo proste formy, ale jestem z nich dumna, bo to najrówniejsze, co mi wyszło do tej pory w tej technice ;P

Broszka z wykonanym przeze mnie szklanym kaboszonkiem w chłodnym odcieniu niebieskiego, zgłosiłam ją do wyzwania Rozkręconych Myśli.

Broszka beading

Broszka beading


Spinki do mankietów - minibeading w męskim wydaniu, zrobiłam je specjalnie dla Tomka w prezencie urodzinowym.

spinki do mankietów

spinki do mankietów




1 komentarz: